Vážené delegátky, vážení delegáti,
Blíží se duben a s ním i vrchol celého letošního ročníku – závěrečná konference! Pojďte se s námi prostřednictvím tohoto infopacku podívat, co vše na vás během čtyřdenního programu čeká.
Čtvrtek – slavnostní zahájení
Slavnostní zahájení proběhne ve čtvrtek 27. března od 17 hodin v Pražské křižovatce. Registrace jsou otevřeny od 16:00 do 16:50, dorazte prosím na místo s dostatečným předstihem. Vstup do objektu je možný pouze z ulice Liliová, nikoliv z Anenského náměstí. Nejjednodušší přístup je od tramvajové zastávky Karlovy lázně nebo stanice metra Národní divadlo (linka B) a Staroměstská (linka A), jak můžete vidět na plánku. Připomínáme, že na akci mohou přijít pouze delegáti letošního ročníku PSS a na jméno pozvaní hosté, na akci není možné dorazit s doprovodem, a to z kapacitních důvodů. Dress code tohoto večera je business formal. Myslete na to, že se jedná o nejslavnostnější část celého ročníku. Na registracích dostanete badge, kterou si již necháte po celý zbytek konference. Po celou dobu zahájení budete mít k dispozici šatny i toalety.
Celé slavnostní zahájení se bude nést v duchu dvou diskusí. První část slavnostního zahájení se ponese ve znamení budoucnosti Evropy. V rámci panelové debaty budou diskutovat bývalá představitelka ČR při EU Edita Hrdá a politický geograf Michael Romancov. Společně se zaměří na témata krize evropských hodnot, distribuce moci v mezinárodních vztazích a dilema mezi suverenitou a integrací v rámci EU. Na první debatu naváže panel věnovaný bezpečnostní situaci České republiky v 21. století, na němž vystoupí vrchní ředitelka bezpečnostní a multilaterální sekce Ministerstva zahraničních věcí Veronika Stromšíková a koordinátor strategické komunikace Úřadu vlády podplukovník Otakar Foltýn. Diskuse se bude věnovat hybridním hrozbám, kybernetické bezpečnosti, modernizaci ozbrojených sil v rámci NATO i mimo něj a strategickému boji proti dezinformacím.
Zvláštní důraz bude kladen na rovnováhu mezi svobodou projevu a ochranou demokratických institucí v digitálním věku. Budeme velmi rádi, pokud se budete do diskusí aktivně zapojovat a ptát se na otázky z publika nebo skrz systém Sli.do, které vás zajímají. Diskusemi provede programový tím sekretariátu 30. ročníku. Zároveň se můžete také těšit na plenární projevy na téma „Hybridní války a dezinformaci?“ se kterými vystoupí vybraní delegáti. Od 20. hodiny bude probíhat rozmanitý raut, kde se můžete těšit na výběr z různých masových i vegetariánských pokrmů. Čtvrteční akce oficiálně končí ve 22 hodin. Doporučujeme jít brzy spát, ať jste odpočatí a čerství na jednací dny.


Pátek až neděle – jednací dny
Od pátku 28. března do neděle 30. března se budeme setkávat v Kongresovém centru Praha poblíž stanice metra Vyšehrad. Jak se na místo dostanete? A kde najdete vaše orgánové místnosti? To vše najdete na našich pláncích.

Jednání bude každý den začínat v 9 hodin, cestu na Vyšehrad ale ráno zbytečně neodkládejte, ať se po příchodu stihnete připravit.
Mezi 8:30 a 9:00 můžete také navštívit náš infopoint v 1. patře vedle šatny, kde si v pátek nezapomeňte vyzvednout náš summití občasník Chron. Zároveň si v něm můžete zakoupit náš merch, vstupenky na nedělní social nebo si vyzvednout objednanou vlaječku, případně vyzvednout badge a plátěnku, pokud se nebudete moci dostavit na čtvrteční zahájení.
V pátek a v sobotu bude orgánové jednání končit vždy v 17:30. V průběhu těchto jednacích dní vás čeká orgánová obědová pauza, na kterou choďte vždy se svým předsednictvem. Nemusíte se bát, jídla bude dost! V nabídce je vždy jedna masová a jedna vegetariánská varianta. V průběhu odpoledne bude probíhat společný coffee break. K dispozici bude sladké pečivo, ovoce, káva a čaj. Po konci oficiálního programu můžete volný čas využít podle svých přání. Doporučujeme se zúčastnit orgánových večeřích či jiných aktivit, které si pro vás připraví vaše předsednictvo. Společně strávený večer je nejlepším pojítkem summití komunity!
Nedělní program v orgánech bude končit již ve 14:00, od 15:00 do 17:00 pak bude probíhat společné zakončení v Panoramě. V neděli vás čeká dopolední coffee break a odpoledne po konci jednání dostanete místo teplého oběda obložené bagety.

Závěrečný soušl
Po ukončení oficiálního programu v KCP je možnost vyrazit společně s vašimi oblíbenými sekretariátníky a spoludelegáty do podniku El Mágico, kde proběhne závěrečný social event. Účast není povinná, nejde o oficiální program, nicméně vám doporučujeme dorazit. Podnik bude otevřen od 19:00 a lístky bude možné zakoupit v průběhu konference v našem infopointu.
Na vstupenku i na zbytek večera vám doporučujeme mít u sebe hotovost a nejlépe drobné. Cena lístku se bude pohybovat kolem 100 kč, ale postupně se bude zvyšovat, doporučujeme proto zakoupit si ho co nejdříve. Větší předstih vám také umožní vytvořit lepší převlek – je to přece jenom kostýmová party. Letošní téma? Animované filmy a seriály – a bude i soutěž o nejlepší kostým! Samozřejmě platí, že je konzumace alkoholu povolena pouze plnoletým, u vstupu se budete muset prokázat průkazem s vaší fotografií a datem narození. Vstup jako takový je ale umožnený všem účastníkům a účastnicím.
#spolujsmesummit #tohlejesummit